Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Μ. ΚΑΣΣΗΣ: "Εμένα δεν πρόκειται να με χειραγωγήσει κανείς"

«Αυτή η κυβέρνηση, που στηρίχθηκε και από το κόμμα μου έχει μια προγραμματική συμφωνία, και η προγραμματική συμφωνία αναφερόταν σε κάτι ζητήματα που τώρα φαίνεται ότι έχουν πεταχτεί ως κουρελόχαρτο», τόνισε ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κασσής, υπογραμμίζοντας ότι δεν πρόκειται να ψηφίσει τα μέτρα που εξαθλιώνουν κι άλλο το λαό και τους πολίτες.


«Με τη δήλωση που έκανα χθες επανέλαβα τα ίδια πράγματα που έχω πει εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα. Δεν πρόκειται να ψηφίσω μέτρα που αφορούν οριζόντιες περικοπές και αναφερόμαστε σε χαμηλούς μισθούς και συντάξεις, στα επιδόματα των ΑΜΕΑ και γενικότερα σε ζητήματα που έχουν να κάνουν με κοινωνικές ομάδες όπου έχει μειωθεί πάρα πολύ το εισόδημά τους. Αυτό ήταν που επανέλαβα και χθες. Αν έρθουν τα μέτρα σε ένα άρθρο είναι γεγονός ότι δεν θα τα ψηφίσω», παρατήρησε.

Όπως είπε, «το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά έλεγε όχι οριζόντιες περικοπές και αποκατάσταση των αδικιών που είχαν γίνει στο προηγούμενο μνημόνιο. Ειδικότερα με τη δεύτερη σύμβαση είχαν ψηφιστεί μέτρα που αφορούσαν ένα μεγάλο ποσοστό που αναφερόταν στο νοικοκύρεμα και συμμάζεμα του Δημοσίου τομέα, άρα σημαίνει ότι ήταν ένα μεγάλο ποσό, και ένα μικρότερο ποσό που αφορούσαν μέτρα για την περικοπή συντάξεων, αλλά αναφερόμαστε σε μισθούς και συντάξεις που κάποια στιγμή πρέπει να δούμε πόσο ψηλές είναι και σε ποιους είναι και να γίνουν περικοπές εκεί. Και από την άλλη πλευρά τα έσοδα του κράτους που πρέπει να αυξηθούν από την εισφοροδιαφυγή και το λαθρεμπόριο».

«Αυτό το διάστημα αυτό που ακούω κάθε μέρα είναι μέτρα - μέτρα. Είναι ξεπεσμός για τον βουλευτή. Μέτρα που θα έπρεπε από την πρώτη στιγμή να είχαμε στα χέρια μας για να ξέρουμε που ακριβώς αναφερόμαστε και τι συμπεριλαμβάνεται σε αυτά τα μέτρα δυστυχώς πάμε τελευταία βδομάδα που θα μας καλέσουν να ψηφίσουμε αυτά τα μέτρα, και εμείς τα μέτρα δεν τα έχουμε στα χέρια μας. Ε, εγώ τέτοιο βουλευτιλίκι δεν μπορώ να το υπηρετήσω, να σκύβω το κεφάλι και να λέω ναι σε όλα. Και θα ήμουν ανακόλουθος αν άλλα έλεγα προεκλογικά και άλλα έκανα μετεκλογικά. Και αυτή η κυβέρνηση, που στηρίχθηκε και από το κόμμα μου έχει μια προγραμματική συμφωνία, και η προγραμματική συμφωνία αναφερόταν σε κάτι ζητήματα που τώρα φαίνεται ότι έχουν πεταχτεί ως κουρελόχαρτο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τόνισε δε πως «εμένα δεν πρόκειται να με χειραγωγήσει κανένας σε αυτά που τουλάχιστον εγώ πιστεύω ότι δεν είναι σωστά. Από εκεί και πέρα αυτό που λέγαμε να σώσουμε τη χώρα, αυτό έκανα με την ψήφο μου. Δεν φανταζόμουν εγώ ποτέ στη ζωή μου ως στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, ότι θα στηρίξω το Σαμαρά και την κυβέρνηση με τη ΝΔ μπροστά. Το έκανα όμως για να σώσω τη χώρα αλλά δεν θέλω να είμαι ανακόλουθος σε αυτά που έλεγα προεκλογικά και σε αυτά που θα κάνω. Αν ήμουν ανακόλουθος στο πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ και σε αυτά που έλεγα προεκλογικά θα σηκωνόμουν να έφευγα. Εγώ δεν ψήφισα για να βγάλω το Σαμαρά πρωθυπουργό. Η κυβέρνηση έχει ευθύνη απέναντι στο λαό. Ευθύνη δεν είναι μόνο σήμερα να κάνουμε περικοπές σε αυτούς που σήμερα λιμοκτονούν και δεν μπορούν να ζήσουν. Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του. εγώ αυτά τα είπα και στην κοινοβουλευτική ομάδα και στον πρόεδρο. Από εκεί και πέρα υπήρχαν κάποιες ενστάσεις ότι έχεις δίκιο αλλά από εκεί και πέρα είσαι καινούργιος βουλευτής».

Παρατήρησε δε πως «κάποιοι εκεί μέσα μας αποκαλούσαν επαρχιώτες γιατί δεν θα ψηφίσουμε τα μέτρα», ενώ συμπλήρωσε πως «υπάρχει κόσμος που είπαν ότι δεν θα ψηφίσουν τα μέτρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: