Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Συνάντηση για τα διόδια: Μια τρύπα στο νερό!

Τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης Σταύρο Καλογιάννη «έδειξε» η διοίκηση της Εγνατία Οδός ΑΕ στην αντιπροσωπεία του νομού Καβάλας με τους οποίους συναντήθηκαν χθες το μεσημέρι στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας που αφορά την χωροθέτηση των διοδίων επί της Εγνατίας Οδού, κοντά στον κόμβο της Μουσθένης.


Πιο συγκεκριμένα, χθες στις 2 το μεσημέρι, ο δήμαρχος Παγγαίου Βασίλης Ξουλόγης, με τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Αρχέλαο Γρανά και την εκπρόσωπο του Δήμου Καβάλας Άννα Σπανδώνη συναντήθηκαν με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της «Εγνατία Οδός ΑΕ» Παρασκευά Σαββαϊδη, και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας Μανώλη Κελαϊδάκη, στο πλαίσιο της αντίδρασης της τοπικής κοινωνίας στην εγκατάσταση και λειτουργία σταθμού διοδίων στο συγκεκριμένο σημείο.

Ωστόσο η διοίκηση της εταιρίας δεν έδειξε καμία διάθεση να συζητήσει το θέμα, ενώ, όπως αποδείχθηκε, έστρεψε τη συζήτηση στα νέα διόδια που θα κατασκευαστούν στη συνέχεια και χωροθετούνται στην περιοχή της Ασπροβάλτας.

Όπως τόνισε ο κ. Ξουλόγης, από την εταιρία τονίστηκε ότι το κόστος για τα διόδια θα είναι το ίδιο είτε γίνουν δύο είτε γίνουν 15 σταθμοί, και σημειώθηκε ότι οι περισσότεροι σταθμοί γίνονται για να «πιαστούν» περισσότεροι χρήστες της οδού.

Παρατήρησε πως η διοίκηση της Εγνατίας έδειξε πως από την πλευρά της το θέμα των διοδίων στη Μουσθένη έχει τελειώσει, και ουσιαστικά για οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση παρέπεμψαν τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, που είναι και αρμόδιος για το θέμα.

Όπως είπε ο κ. Ξουλόγης, τώρα στην υπόθεση θα πρέπει να εμπλακούν και οι βουλευτές, μια και πρόκειται για ένα θέμα που αφορά την κοινωνία, μια και στο σχεδιασμό περιλαμβάνονται διόδια και στο Νέστο, αλλά και σε άλλα σημεία της Περιφέρειας, κάτι για το οποίο θα ενημερωθεί και το Περιφερειακό Συμβούλιο.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον δήμαρχο Παγγαίου, ήδη υπάρχει υπουργική απόφαση που προβλέπει τις εκπτώσεις που θα έχουν όσοι χρησιμοποιούν συχνά την Εγνατία οδό και συγκεκριμένα όσοι διέρχονται μέχρι 10 φορές το μήνα δεν θα έχουν καμία έκπτωση, όσοι διέρχονται από 11 μέχρι 20 φορές το μήνα θα έχουν 25% έκπτωση, όσοι διέρχονται από 21 μέχρι 40 φορές το μήνα θα έχουν 40% έκπτωση και όσοι διέρχονται από 41 μέχρι 60 φορές το μήνα θα έχουν 70% έκπτωση.

Το σύστημα αυτό θα περιλαμβάνει μια κάρτα που θα αγοράζει ο χρήστης της οδού και η οποία στο τέλος του μήνα θα χρεώνεται με το ανάλογο αντίτιμο, που θα υπολογίζεται από το αντίστοιχο σύστημα που θα υπάρχει.

(Πηγή - Περισσότερες πληροφορίες: Εφημερίδα "Εβδόμη")


Δεν υπάρχουν σχόλια: